צריכים שירותי גרירה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

גרר אופנועים בקריית אונו

כאשר צריך שירותי חילוץ לאופנועים בקריית אונו בין אם מדובר בתאונה או החלקה חלילה או במקרים כמו אספקת דלק או אפילו שאיבת דלק שגוי חשוב לא להיכנס לפאניקה אלא לעשות השוואת מחירים בין חברות גרירה מומלצות לאופנועים בקריית אונו. כאן באתר גרר פלוס תוכלו למצוא את השירותים הנדרשים לכם ולחסוך בהוצאות בכיס בצורה משמעותית.

מי נחשב גרר אופנועים מומלץ בקריית אונו?

במילים הפשוטות ביותר שיש לנו נציין כי גרר אופנועים מומלץ בקריית אונו הוא מי שמתחייב לספק שירות איכותי זמין ומקצועי כמו גם זמן הגעה מהיר ככל הניתן. כל זאת תחת המטרייה של חברת ביטוח וכן רישיון גרירה מוסדר.

 

באתר גרר פלוס תוכלו למצוא רשימה של חברות גרירת אופנועים בקריית אונו שהן בעלות מוניטין טוב עם אפשרות לחיפוש לפי אזור ספציפי מחירון גרירת אופנועים ועוד. זכרו! חיפוש ממוקד מאפשר להפחית את זמן ההגעה דבר שחשוב במיוחד במקרים דחופים.

 

גרר אופנועים בקריית אונו

לשימוש הצרכן החסכן - מחירי גרירת אופנוע בקריית אונו

כאשר מדובר על מחירי גרירת אופנועים בקריית אונו כדאי לדעת מראש כמה תצטרכו לשלם על שירותי גרירה אבל כדאי גם לקחת בחשבון שהמחיר משתנה בהתאם לסוג הכלי שלכם ועד כמה הוא כבד ודורש חילוץ מורכב פחות או יותר. לדוגמה:

  • גרירת אופנוע עד 10 ק"מ בקריית אונו: המחיר נע בין 100 ל-200 ש"ח בממוצע.

  • גרירה עד 30 ק"מ מחוץ לעיר: תשלמו בד"כ בין 200 ל-400 ש"ח.

  • מרחקים מעל 30 ק"מ מחוץ לקריית אונו: המחיר מתחיל ב-200 עד 400 ש"ח + 4 עד 10 ש"ח עבור כל ק"מ נוסף.
     
  • חילוץ אופנועים: המחיר נע בין 200 - 600 ש''ח. המחיר נקבע על סמך המרחק שבו נתקעתם עם האופנוע וגם על פי מורכבות פעולת החילוץ. אם מדובר בחילוץ אופנוע ששקע בבוץ עמוק, המחיר יהיה יקר יותר מאשר חילוץ אופנועים שנתקעו בחול.

זכרו המחירים לעיל יכולים להשתנות בהתאם למיקום זמינות השירות ותנאי השטח בשעת ההזמנה.

 

מחיר ממוצע לגרירת אופנוע עד 10 ק"מ בקריית אונו

מחיר ממוצע לגרירת אופנוע עד 10 ק"מ בקריית אונו: 150 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

תוך כמה זמן מגיע גרר קטנועים בקריית אונו?

בין אם אתם צריכים גרירת אופנוע בקריית אונו או קטנועי זמן ההגעה של גרר אופנועים וקטנועים מאוד משתנה. באופן כללי, נוכל להגיד לכם כי לקוחות שהזמינו שירות מחוץ לקריית אונו מדווחים לעיתים קרובות על המתנה של שעתיים ואף יותר.

 

עם זאת, הזמנות דרך גרר פלוס מקצרות את זמן ההמתנה מכיוון שאתם מקבלים הצעות מחיר מחברות גרירה מקומיות הפועלות באזורכם הספציפי של קריית אונו. בפועל, בחלק גדול מהמקרים ניתן לקצר את זמן הגעת הגרר ל-45 דקות בערך.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897825

מה כולל שירות חילוץ אופנועים בקריית אונו?

שירותי חילוץ אופנועים בקריית אונו כוללים כמה פעולות שונות תלוי בסיבה שהביאה לתקלה או להיתקעות עם האופנוע שלכם, כמו למשל:

  • אספקת דלק: במקרה שהדלק אזל בזמן הנסיעה שירותי הדרך יוכלו להביא לכם דלק עד למקום בו אתם נמצאים כולל שאיבת דלק שגוי במקרה הצורך.
     
  • חילוץ עם פנצ'ר: אם נתקעתם עם פנצ'ר בשטח הגרר יספק לכם את העזרה שנדרשת לכם תלוי בסוג האופנוע ובמקום בו הוא תקוע.
     
  • התנעת אופנועים בקריית אונו: במקרים בהם האופנוע אינו מניע ישנן אפשרויות שונות:
    • התנעת אופנוע בעזרת בוסטר: שירות זה מאפשר להפעיל את האופנוע במקום בו הוא נמצא.
       
    • החלפת מצבר: במקרים שבהם המצבר התקלקל ניתן להזמין שירות החלפת מצבר לאופנוע עד הבית או החלפתו בשטח.

בין אם אתם זקוקים לשירותי דרך, החלפת צמיג לאופנוע, חילוץ קטנועים בקריית אונו או כל שירות אחר בתחום תוכלו לעשות השוואת מחירים כאן באתר גרר פלוס. זה יאפשר לכם למצוא את ההצעות הטובות ביותר ולהוזיל עלויות תוך שמירה על זמינות ושירות מהירים ככל הניתן.