צריכים שירותי גרירה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

גרר בבת חפר

נתקעתם עם הרכב והוא לא מצליח להניע לכם? חלילה עברתם תאונה או שמא הרכב התדרדר לשולי הכביש (אולי אפילו לתעלה)? ככה או ככה חשוב להבין את הדבר הבא - כל גרר בבת חפר עשוי לספק שירותי גרירה שונים. המשיכו לקרוא כדי לאתר גרר רכב בבת חפר לא רק במחיר נכון אלא מדויק לצרכים שלכם.

גרירת רכב בת חפר - איך לזרז את הגרר?

עם שירות מהיר ומקצועי צוות גרר פלוס יכול לסייע לכם בכך שתזמינו גרירת רכב בבת חפר במהירות כדי לצאת מהמצב אליו נקלעתם. תוכלו גם לבדוק את מחירי הגרירה בבת חפר ולבצע השוואת מחירים כדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר אבל קודם כל חשוב ליצור קשר עם הגרר הנכון.

 

לצורך העניין אם נתקעתם עם רכב SUV בשטח חולי בוצי או אפילו סלעי, תצטרכו חילוץ רכב מהשטח, וגרר 4X4 שיכול להגיע לנקודה בשטח בה נתקעתם. אם אתם צריכים גרירת רכבים בבת חפר עבור מקרים של רכב אשר מתדרדר לתעלה יהיה צורך להזמין גרר מנוסה שיודע כיצד לעשות זאת בלי לגרום נזק נוסף לרכב. ככל שתצליחו להגדיר יותר במדויק את הצורך שלכם ככה יגיע הגרר המתאים מהר יותר כמו גם תוכלו למנוע מצבים בהם הגרר הלא מתאים מגיע.

 

גרר בבת חפר

כמה עולים שירותי גרירת רכב בבת חפר?

מחירי שירותי גרירה בבת חפר משתנים בעיקר בהתאם למרחק הגרירה כלומר מספר הקילומטרים שצריך לגרור את הרכב. למעט מקרים בהם ישנן בעיות גישה מה שלרוב מצריך תשלום נוסף אלו יהיו מחירי גרירת רכבים בבת חפר:

  • גרירה עד 10 ק"מ - עבור שירותים בתוך בת חפר המחיר נע בין 150 ל-300 ש"ח.
     
  • גרירה עד 30 ק"מ - גרירת רכב פרטי מחוץ לבת חפר תעלה בין 250 ל-450 ש"ח.
     
  • גרירה מעל 30 ק"מ - 30 הקילומטרים הראשונים יעלו במחיר קבוע וכל ק"מ נוסף יעלה בין 8 ל-16 ש"ח.


מחיר ממוצע לגרירת רכב בבת חפר

מחיר ממוצע לגרירת רכב בבת חפר: 225 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש ספטמבר בשנת 2024.

מהו זמן הגעת גרר רכב בבת חפר?

הזמן הממוצע להגעת גרר בבת חפר עומד על כ-45 דקות, אבל בהחלט ניתן להצביע על סטיות תקן עם טווח של 30 עד 60 דקות תלוי במיקום ובזמינות הגרריסטים בצפון.

 

במקרה של צורך בחילוץ מסובך (כמו חילוץ רכבים בבת חפר מהשטח) או מיקום עם גישה בעייתית אחרת חשוב לדעת שברוב המקרים ייתכן שייקח יותר זמן לגרר להגיע אליכם. לכן היו סבלניים ומסרו לגרר במדויק את המיקום שלכם. אם אפשר לעשות שיתוף מיקום דרך ווייז או וואטסאפ בהחלט עדיף וכדאי.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897825

מה משליך או משפיע על מחיר גרירת רכבים בבת חפר?

ישנם כמה גורמים שונים שיכולים להשפיע על מחירי גרירת רכבים בבת חפר, אבל האלמנטים העיקריים הקובעים את מחירי הגרירה הם אלו לפניכם:

  • מיקום: אם למשל צריך לגרור רכב מחניון תת-קרקעי או ממקום אחר עם גישה קשה זה עשוי להיות יקר יותר מאשר גרירה בבת חפר מרחוב רגיל.

  • זמן הזמנה: אם צריך שירות מחוץ לשעות העבודה הרגילות כמו בלילה בשבתות או בחגים המחיר יהיה גבוה יותר.

  • סוג הרכב: גרירת אופנוע תעלה פחות מאשר גרירת רכב פרטי בעוד כי גרירה של אוטובוס או משאית תמיד תהיה יותר יקרה.

להזמנת שירות גרירה בבת חפר או לקבלת פרטים נוספים התקשרו: 077-9897825.